* Aykut Kocaman yine başka bir bahara kaldı (veya
iyice rafa kalktı), yazı taslağı bile hazırlamıştım (o da rafa kalktı). Olsun, bazı nedenlerle iyi
de oldu. Neyse... Kartal’a başarılar, ondan da razıyız.
* Başkanlık seçimi dönemiyle ilgili bir şey yazmadım,
DÇLV takipçileri (öyle bir kitle yok) az buçuk görüşümü bilir. Ama Hakan Safi’den
dolayı bir süre cümlelere, Tayyip Erdoğan gibi “bu kardeşiniz” ile başladığımın
itirafını yapayım. Yeni yeni toparlıyorum. Aslında kötü de değil, “Bu kardeşiniz
birazdan markete gidecek, bir şey isteyen var mı?” mesela, “Bu kardeşinizin
sabah erken kalkması lazım, o nedenle odaya çekiliyor.” mesela, kötü cümleler
değil, güzel. Yetmedi ama başkanlığa. İyi ki yetmedi…
* Bu arada kumanya çok güzel kelime değil mi?
Fenerbahçe’miz sağ olsun her sene seçime gittiği için orada ikram ediyorlar ve
dolayısıyla her sene hatırlıyoruz bu kelimeyi. Yoksa gündemimizde olmayacak kumanya.
* Dünya kupası nasıl? Ülkelerin bir kısmının adını yeni duyduk, nasıl güzel ama değil mi? Dünya kupası severiz de, ne bileyim…
* Razı olmadığımız bir şey de Panini fırsatçıları. 96’dan
beri yapıştırıyorum bu çıkartmaları vicdansızın çocukları, gelir gelmez kutu
kutu alıp fahiş fiyata internetten satıyorsunuz, bu mudur yani? Bırakın bir
Panini zevkimiz var, onun da içine etmeyin. Yeşil Burun Adaları, Haiti, Curaçao,
Irak topçularını yapıştırmayacaksam niye yaşıyorum bu hayatı? Şimdi bir
aydınlanma geldi, neyse, anıdır anı…
* İster istemez futboldan çıkamadık, esasında Tıkılak/Takılak
yazısıydı bu. Ama geyik ön planda olduğu için ve başka konulara da
gireceğimden, Tıkılak/Takılakta kalsın.
* Başka konu da basketbol, hadi… Bu yazı, “Tıkılak/Takılak Spor Özel” olsun. Bu sene şanlı Fenerbahçe Beko’muz Koçum Benim
dizisindeki okul basketbol takımı gibi değil mi, sürekli son saniye sayıları,
gerek Eurolig’de gerek bizim ligde. Ligde şampiyonluğa bile son saniye
basketiyle ulaştık. Meraklıları, Tarık’ın o üçlüğünden önce Wade Baldwin’in
asistine baksın. Ben top dışarıya çıktı sandım, spiker blok var sandı; öyle bir
asist. Pana’ya da sağlam son saniye üçlüğü atmıştı “koçum benim”. Meraklıları ona
da bakabilir ve meraklılarsa pişman olmazlar.
Fenerbahçe Beko’nun, alayından razıyız…
İyi tatiller sayın okuyanlar…
